vrijdag 20 november 2015

Mijn eerste blog

Allereerst even voorstellen dan maar lijkt me. Mijn naam is Joyce, getrouwd en moeder van een tweeling (j/m) van 11 en een zoon van 6.
dit ben ik op het strand op zoek  naar schelpen

Ik hou van mijn gezin, mijn huis en van lekker creatief bezig zijn. Gezellig aan de keukentafel knutselen of kokkerellen in de keuken en proberen nieuwe en lekkere gerechten te maken.

In deze blog wil ik allereerst voor mezelf een beetje bijhouden welke leuke of lekkere creaties ik zoal maak. Maar als er iemand is die dit mee wil lezen of kijken, is dit natuurlijk alleen maar heel erg leuk. 

Binnenkort is het alweer bijna Sinterklaas en weer tijd voor leuke surprises, zowel thuis als op school. De tweeling maakt hun surprise bij voorkeur gewoon zelf maar af en toe vinden ze het prettig als ik ze een beetje op weg help. 

Surprise van vorig jaar voor de meester, een moppenboek: Bij de kringloopwinkel kochten we een groot dik oud boek, zoiets als hieronder. Hier hebben we met een stanleymes een groot gat gesneden waar we de cadeautjes in verstopten. De eerste bladzijden hadden we niet uitgesneden maar daarover heen hadden we een paar bladzijden met zelfgemaakte moppen met in de hoofdrol klasgenoten geplakt. 
kijk maar in de kringloopwinkel!

Voor dit jaar gaan we dit weekend aan de slag. Mochten er leuke dingen bijzitten die de moeite waard zijn, zal ik ze plaatsen. 

Voor nu alvast een fijn weekend en FeelGood


Geen opmerkingen:

Een reactie posten